O baie speciala

Imagine

Aseara, M. a avut parte de o baie mai altfel decat pana acum. Am vazut pe net multe idei de acest gen si tare imi doream sa le punem in aplicare, dar am tot amanat pentru ca mi-a fost frica sa colorez apa cu nu stiu ce coloranti, M. avand dermatita atopica. Noi nu folosim nici macar spumant de baie, iar pana nu demult l-am spalat  numai cu  produse din farmacie(scumpe!). Ieri, am taiat o sticla de 2l si partea de sus(cea cu capac) am prins-o cu banda de cada. Nu mi-am dat seama si-am taiat-o prea inalta si gura sticlei cu dopul erau in apa! M. nu a reusit sa vada cum curge apa cand desfiletam dopul, dar i-a placut mult sa umple sticla si apoi sa scoata capacul de la sticla. Baiatul meu este fascinat de apa, s-ar juca ore intregi in cada daca l-am lasa si cu mare greu reusim sa-l scotem din apa(dupa ce scoatem dopul de la cada si apa pleaca la culcare!).

Imagine

Am taiat si cateva bucati din folia de aluminiu alimentar pe care M. le-a mototolit, facand niste bilute. A fost incantat sa vada cum plutesc bilutele lui! Data viitoare am sa-i pun pe langa bilutele din aluminiu si niste bilute mai grele, care sa se scufunde! I-a placut mult sa pescuiasca bilutele argintii si sa le dea drumul in sticla. Dupa aceea punea apa si observa cum plutesc, dupa care desfiletam dopul si in momentul in care se scurgea toata apa, bilutele se gaseau pe fundul recipientului.

ImagineImagine

A introdus si a scos bilute pana m-am plictisit eu de facut poze!

Imagine

Ideea aceasta de baie am vazut-o pe Agenda mamei, un blog pe care l-am descoperit de curand si care mi-a placut tare mult pentru ca am gasit activitati pentru copii de 2-3 ani, usor de pus in practica. Pentru mine e important aspectul asta: sa-mi ia putin timp sa pregatesc activitatile si sa nu fiu nevoita sa cumpar nu stiu ce SF-uri de materiale! Va recomand cu drag blogul, eu l-am citit tot(si mi-am notat multe idei) intr-o dupa-amiaza, cand a dormit M.

 

Va dorim spor la baie!

 

Leave a Reply

