Pictura cu bureti

M. a primit de 1Iunie o cutie cu  carticele cu literele alfabetului (pe care le vom folosi mai tarziu) si un set de pictat cu bureti. Pe acesta din urma vreau sa vi-l prezint astazi, pentru ca de o saptamana l-am folosit aproape zilnic, ba chiar, intr-o seara a venit la noi Sara, prietena lui M., si-au pictat impreuna! Am terminat deja un bloc de desen! Din punctul meu de vedere si-a atins scopul si nu-mi pare rau ca l-am cumparat! Kit-ul contine: 3 trafalete, 1 spatula buretata, 8 forme din  burete,  4 culori pe baza de apa si 4 cartoane tip sabloane. Il puteti achizitiona de pe toyscom.ro si se numeste ”Set de pictura cu buretei”. Eu l-am cumparat acum cateva luni cu 50% reducere, cand firma care il distribuie si-a inchis magazinul de desfacere din Piatra Neamt si au facut lichidare de stocuri. Urmariti-i pe net deoarece au reduceri destul de des.Imagine

Imagine

A fost pentru prima data cand M. a pictat cu bureti si a fost extrem de incantat! A analizat trafaletul pe toate partile, a combinat culorile, a mototolit in maini buretii si abia apoi s-a apucat de pictat.ImagineImagine

Mai intai s-a jucat cu masina din burete, sa vada daca merge si dupa aceea a pictat masini si stele! Noi am folosit culorile de pictat cu degete de la Crayola pentru ca, fiind in tuburi mi-a fost mai usor sa pun pe o farfurie de unica folosinta vopselele. Nu m-am prins nici acum cum as putea scoate culorile din cutiutele alea mici din dotarea setului sau ce alta metoda as putea folosi pentru a picta cu ele si cu buretii!

Imagine

ImagineImagine

Aceasta a fost prima experienta a baiatului meu cu pictatul  cu bureti. Interesanta pentru amandoi, caci nici eu n-am folosit niciodata buretii la pictat! Ieri a fost si mai fascinat de spatula buretata, pictandu-se cu ea pana dupa cot si transformandu-se astfel in ”omul verde”! Las pozele sa vorbeasca despre bucuria imensa din ochii lui!

ImagineImagineImagineImagineImagine

Chiar daca unii parinti nu sunt de acord cu mine, eu sunt fanul acestor activitati! Intr-adevar, mi-a luat ceva timp sa spal copilul si masa, dar mi se pare o experienta senzoriala fantastica pentru varsta lui! Va recomand din toata inima sa-i lasati pe copii sa descopere, sa experimenteze, sa intre in contact cu cat mai multe texturi si sa nu va mai stresati ca se face mizerie! Asta se curata! Setea copiilor de cunoastere mi se pare mult, mult mai importanta!

 

Va doresc spor la joaca si la pictat!

Leave a Reply

