Fise Do-a-Dot

Saptamana aceasta a fost foarte incarcata pentru mine, avand foarte multe lucruri birocratice de rezolvat, asa ca nu prea am reusit sa realizez activitati cu M. Din pacate, si perioada care urmeaza va fi cam la fel. Am reusit sa ajung la xerox si i-am listat lui M. mai multe fise Do-a-Dot, trei cu insecte(despre care am tot discutat zilele acestea) si restul pentru niste activitati viitoare. Fisele Do-a-Dot sunt create de mamici din afara pentru a fi folosite impreuna cu cariocile cu acelasi nume, care la noi nu se gasesc. Le-am vazut pe Amazon, dar mi se par prea scumpe: costa intre 15 si 20 de lire! Asadar, am incercat sa le adaptez. Am gasit pe Gift of Curiosity un articol interesant (15 ideas for using do-a-dot printables to help kids learn) despre cum mai pot fi utilizate aceste fise. Cu o simpla cautare pe net gasiti printabile cu do-a-dot pe orice tema doriti, cred! Cu ajutorul lor copiii invata corespondenta unu la unu.

I-am dat lui M. prima fisa si o stampila cu o floare (pe care am mai folosit-o la alta activitate) cu care sa stampileze fiecare cerc.

Imagine

Pe a doua fisa a avut de asezat in fiecare cerc cate o bila din sticla decorativa.

Imagine

Imagine

Ultima fisa am folosit-o pentru recunoasterea cifrelor. I-am scris in fiecare cerc cate o cifra de la 1-9. Apoi le-am scris si pe buline albastre. M. trebuia sa ia cate o bulina si s-o lipeasca pe cifra corespunzatoare de pe buburuza.

Imagine

Intentionez sa-i mai dau lui M. astfel de fise si sa le folosim in alte moduri!

Va doresc spor la joaca!

One thought on “Fise Do-a-Dot

Leave a Reply

