Prajituri din plastilina ornate cu margele

Imagine

 

Ieri a venit la M. prietena lui, Sara. Ca mai mereu, cand sunt si alti copii in casa, m-a salvat tot plastilina! In ultimul timp m-am indragostit de plastilina de casa: e asa de simplu de pregatit , iar ideile de joaca sunt inepuizabile! M-am gandit sa le dau copiilor plastilina verde in care pusesem cateva picaturi de ulei pentru aromoterapie cu miros de primavara. Plastilina o facusem cu ceva vreme in urma, cand venise in vizita la noi Denis. Le-am mai pus alaturi cutiute( cate una pentru fiecare) cu margele de la diferite bijuterii care se rupsesera.

Imagine

Copiilor le-a placut ca plastilina mirosea altfel fata de cea din comert!

Imagine

Le-am spus sa intinda plastilina si sa faca fiecare o prajitura pe care s-o orneze cu margele. I-am ajutat eu la partea aceasta.

Imagine

Au decorat prajiturile.

Imagine

Imagine

Dupa aceea au scos margele din plastilina.

Imagine

Cand credeam ca s-au plictisit, mi-au cerut  formele pentru prajituri si s-au mai jucat o vreme!

Imagine

Eu am fost foarte incantata ca s-au jucat atat de frumos aproape o ora, timp in care si-au exersat din plin musculatura mainilor! Zilele urmatoare le pregatesc alta plastilina!

Va doresc un sfarsit de saptamana minunat si mult spor la joaca!

Leave a Reply

