Sensory bin cu insecte

Imagine

 

Zilele trecute i-am pregatit lui M. un sensory bin cu insecte, el fiind fanul acestor cutii. Am pus in cutia noastra transparenta (pe care o folosim la astfel de activitati) orez colorat cu verde. O parte l-am avut de la alte doua activitati, dar pentru ca era prea putin (la fiecare joaca se pierde orezul care ajunge pe jos si pe care il aspir) am mai colorat. Deasupra am asezat o buburuza (de la un aranjament floral de la o cumatrie!) si o albina, ambele din ceramica. M. adora sa se joace cu figurine! Langa ele am mai pus niste fluturi, un pahar transparent (in care sa transfere orezul) si o masura de la lapte praf (cu care sa realizeze transferul). Fluturii galbeni sunt magnetici. Pe o latura a cutiei am lipit o bucatica de magnet autoadeziv, pe care am asezat unul dintre fluturi. Dupa aceea, M. i-a tot schimbat. Mi-ar fi placut sa mai pun niste insecte, dar, din pacate, n-am mai gasit altele.

Imagine

Imagine

M. s-a jucat cu buburuza, albina si flururele mov (acesta e de la o punga cu pufuleti cu surpriza si trebuie asezat in asa fel incat sa stea in echilibru). In acest timp am discutat despre aceste vietati, fara sa intru prea mult in amanunte. Apoi a trecut la transferul orezului.

ImagineImagineImagine

V-am spus ca ajunge orez si pe jos! S-a jucat si cu fluturii cu magnet:

Imagine

 

Dupa ce s-a plictisit si de orez, i-am dat doua puzzle-uri din doua bucati, pe care le-a mai facut cand am discutat despre primavara.

ImagineImagine

 

Am discutat si despre pozitia spatiala a buburuzei: sta pe floare si langa floare.

ImagineImagine

I-am dat apoi niste fluturi si i-am zis sa-i aseze pe cei verzi pe floarea verde, pe cei galbeni pe floarea de aceeasi culoare s.a.m.d.

Imagine

Sub fiecare floare, M. a pus cifra corespunzatoare fluturilor de pe ea.

Imagine

 

Asa ne-am jucat noi discutand despre insecte si M. exersandu-si motricitatea, spiritul de observatie, coordonarea ochi-mana, sortarea, limbajul, numaratul in limitele 1-3. Va recomand din toata inima astfel de activitati!

 

Spor la joaca si o saptamana frumoasa!

One thought on “Sensory bin cu insecte

Leave a Reply

