Plastilina si flori de liliac

Ador sa ma plimb in luna mai si sa admir liliacul inflorit! Atat de frumos se vad de la noi de pe fereastra cei cinci lilieci mov-lila! Astazi, fiind asa urat afara, m-am gandit sa-i fac lui M. niste plastilina mov si sa i-o dau sa se joace impreuna cu cateva crengute de liliac. Am pregatit o portie de plastilina de casa, de data aceasta combinand doua plicuri de vopsea de oua (1rosu+1albastru). Am mai incercat sa obtin plastilina mov folosind vopsea de oua mov, dar a iesit ceva intre albastru-gri-lila. N-as putea denumi nuanta. Acum am reusit sa obtin mov. M. m-a vazut cand framantam aluatul si a vrut sa ma ajute (orice as face, vrea sa ma ajute!) si s-a umplut de faina. Din pacate nu i-am putut face poze, fiind cu mainile pline de faina! Asa arata plastilina noastra mov si crengutele de liliac!

Imagine

Dupa ce a mirosit liliacul, M. a trecut la decorarea plastilinei cu flori.

Imagine

ImagineImagineImagine

Si o parte dintre copacii din spatele blocului:

Imagine

 

Asa ne-am dezvoltat motricitatea si simtul olfactiv! Va doresc spor la joaca!

 

Leave a Reply

