Sofia Intai

M. este fascinat de desenul animat Sofia Intai! Se uita la televizor, isi pune pe net un puzzle cu Sofia si  Amber, a plans cand am trecut pe langa un chiosc de ziare, care era inchis si n-am putut sa cumparam cartea cu personajele preferate. Auzind cat este de incantat de Sofia, nana sa i-a facut cadou de Paste  cartea Sofia Intai (insotita de tablita magnetica)!

Imagine

Nu va puteti imagina bucuria de pe chipul lui cand a vazut setul! Cartea am citit-o de vreo doua ori, in schimb, pe tablita scriem si desenam zilnic! Aceasta este a patra sau a cincea tablita de genul acesta pe care o foloseste. Pe celelalte le-a stricat; sper ca ultima sa reziste mai mult! Setul contine o carte in intregime din carton gros si o tablita magnetica mica. E interesant pentru copii, deoarece   in carte gasesc pasii pe care sa-i urmeze pentru a desena pe tablita un castel, o diadema, o amuleta, pe Trifoi si Alunita, o carte si altele.

Imagine

Imagine

Iata si desenul meu! Cu siguranta, eu n-am avut asa ceva, dupa talentul meu la desen!

Imagine

M. imi tot cere sa-i scriu cifre si numele lui pe tablita. Nici Bicu n-a scapat fara scrisul cifrelor! In felul asta, M. a repetat cifrele de la 1 la 9 si formele geometrice (eu desenez o forma geometrica si el spune ce este, apoi imi cere el sa-i desenaz, de exemplu: un triunghi).

Setul e aparut la editura Litera si costa 64,90 lei. Foarte mult, daca ma intrebati pe mine! Dar daca aveti copii ce o adora pe Sofia sau aveti de facut un cadou unei fetite, cautati o oferta si bucurati-i pe micuti! Eu am vazut setul pe http://www.elefant.ro cu reducere de 28% si transport gratuit astazi! Sau, daca faceti o comanda de cel putin 199 lei puteti folosi un voucher de 40% reducere din pretul intreg.

 

Ii multumesc din toata inima Nanei Diana pentru cadou si va urez spor la joaca si la desenat!

One thought on “Sofia Intai

  1. Si S. era fam al acestor tablite pe la 2-3 ani. Acum, din pacate, stau nefolosite, nu il mai pasioneaza. Dar tare bine ne-au prins, mai ales in calatorii.

Leave a Reply

