Activitate matematica cu oua de ciocolata

M. a primit multe dulciuri de Paste si eu nu mai stiu cum sa le ascund. Nu prea sunt adepta dulciurilor si mai ales a celor cumparate, dar  n-am ce ma face cand iese afara si cand vin bunicii! Printre dulciurile pitite, am dat peste o punga cu oua mici de ciocolata si mi-am adus aminte de o activitate pe care o vazusem pe blogul Teach Mama inainte de Paste si pe care n-am mai reusit sa o pun in aplicare. Aveam  cutia cu fasii galbene si verzi din hartie, de la sensory bin-ul de Paste (cu postarea aceasta am sa revin cat de curand deoarece atunci mi s-a blocat blogul) si am confectionat cosuletele din carton de oua. Le-am atasat manere din sarma plusata si am scris pe fiecare cate o cifra de la 1 la 4.

Imagine

Imagine

Dupa ce-am ascuns ouale prin iarba, i-am dat lui M. cutia. A fost tare incantat de cosulete!

Imagine

Apoi a trecut la cautatul bomboanelor (nu si-a dat seama ca le poate manca!) si i-am spus sa aseze in fiecare cos atatea oua cate indica cifra. Ma gandeam ca va trebui sa-l ajut mai mult, dar spre surprinderea mea s-a descurcat foarte bine.

Imagine

Imagine

Dupa ce a pus oua in fiecare cos, i-am dat si cifrele colorate sa le potriveasca. I-am dat prima data cifra ”1” pe care a asezat-o sub cosul cu un ou. Apoi i-am dat cifra ”3” si mi-a zis ca l-am sarit pe ”2”! In felul acesta am procedat si cu celelalte cifre.

Chiar daca a trecut Paste, puteti realiza aceasta activitate cu copiii inlocuind ouale de ciocolata cu altceva!

 

Va doresc spor la joaca!

One thought on “Activitate matematica cu oua de ciocolata

  1. Ce frumos ai folosit dulciurile! E drept ca anul asta nu prea am cumparat oua de ciocolata, dar sa stii ca ar fi o buna motivatie pt S. sa faca niste adunari si scaderi 🙂 Spor la joaca!

Leave a Reply

