Activitati cu oua de…Paste

Chiar daca Pastele a trecut, ieri, noi ne-am jucat cu oua! In vinerea Pastelui M. a intrat in magazinul cu lucruri nemtesti de langa blocul nostru (doamna de aici ii da mereu cate o bomboana!) si am gasit niste oua din plastic, de diferite marimi si culori cu 0,5 lei bucata. Nu m-am putut abtine sa nu cumpar cateva si mi-am si imaginat niste activitati cu ajutorul lor. Cu  agitatia sarbatorilor n-am mai reusit sa realizez cu M. tot ce mi-am propus inainte de Paste, asa ca am continuat si dupa (pana la Inaltare cred ca mai putem discuta despre Paste!). Lui M. i-au placut ouale, s-a distrat mutandu-le dintr-un cos in altul, sortandu-le pe dimensiuni: mici, mijlocii, mari; mici si mari; mijlocii si mari. S-a distrat foarte tare ca se rostogoleau pe masa!ImagineImagineImagine

Printre ouale din plastic a avut si unul din lemn cu niste zorzonele in el primit de la prietena lui, Ilinca. A scuturat si celelalte oua sperand ca vor scoate sunete si acestea!

Imagine

I-am dat apoi tava de briose (pe care o folosim la diferite activitati) si a pus cate un ou in fiecare compartiment.

ImagineImagine

Dupa ce-am terminat de sortat ouale, i-am dat niste oua puzzle din doua bucati listate de pe http://www.3dinosaurs.com. Le-am laminat si apoi le-am taiat pe mijloc.

Imagine

Nu i-am dat niciodata asa de multe bucati, dar spre surprinderea mea s-a descurcat foarte bine. La ultimile doua oua s-a plictisit si am insistat putin sa le termine. Pe masura ce asambla puzzles am repetat culorile si le-am asezat pe doua categorii: simple (intr-o culoare) si cu model.

Imagine

 

Va doresc o duminica frumoasa si mult spor la joaca!

Leave a Reply

