Dragostea lui Matei: sarea!

De cateva zile, M. este iar cu febra! Din aceasta cauza nu l-am dus ieri la Lollipop la petrecerea prietenei lui, Giulia. Stiu ca i-ar fi placut tare mult sa sara in gonflabile! Din pacate, e a treia petrecere pe care o rateaza anul acesta! Ii urez si pe aceasta cale Giuliei multa sanatate, fericire si numai bucurii! La multi ani!

M. avand febra, a fost mai mofturos, asa ca nu prea am facut activitati cu el. Am citit ceva, iar aseara a vrut sa se joace cu sare pe cutia luminoasa. Un bun exercitiu si pentru gat! Sper! I-am rasturnat o cutie de sare intr-o cutie din plastic transparenta si i-am pus la dispozitie cateva recipiente (tot transparente) in care sa transfere sarea si o masura de la lapte praf cu care sa manipuleze. Simplu de pregatit pentru mine si o adevarata bucurie pentru el! Azi am aspirat! Oricum trebuia sa fac lucrul asta, tinand cont ca n-am aspirat din vinerea Pastelui! Eu zic sa le pregatiti copiilor astfel de activitati pentru ca isi dezvolta motricitatea (ii va ajuta la scriere) tot transferand dintr-un recipient intr-altul. De-a lungul timpului, M. a transferat faina de porumb, orez colorat in diferite nuante, sare, apa, gris, paste.

ImagineImagineImagineImagine

 

Va doresc mult spor la joaca!

Leave a Reply

