Activitati pentru copii de Paste

Astazi am facut cu M. doua activitati simple cu tema pascala. Mai intai, a pictat doua oua cu  pom pom (pompoane le zic eu, dar nu stiu alta traducere), apoi a facut din plastilina pui, oua, iepuri si oi. I-am conturat pe doua coli de hartie alba ouale si i-am pregatit pompoanele: am prins de fiecare cate o clama de rufe. I-am aratat cum sa inmoaie in vopsea pom pom-ul, tinandu-l de clama de rufe si dupa aceea sa stampileze oul. Nu mai stiu pe ce blog am vazut ideea, dar mi-a placut tare mult, mai ales ca nu sunt necesare pregatiri ample!

Imagine

Imagine

Asa arata ouale noastre pictate (stampilate) cu pom pom!

Cand credeam ca pot sa ma apuc sa mai strang de prin casa, a venit M. si mi-a cerut plastilina sa se joace! Am scos imediat din frigider niste plastilina de casa si i-am dat si formele de patiserie cu tema de Paste si ne-am apucat de framantat, faramitat, intins plastilina, decupat forme de pui, oua, oi si iepuri. Eu am fost foarte bucuroasa sa se joace cu plastilina, M. nefiind fanul ei! Initial s-a jucat cu plastilina facuta de mine (am sa va dau reteta data viitoare), dupa care a vrut-o pe cea Play Doh.Imagine

Pentru ca plastilina de casa era galbena si portocalie am modelat si o lamaie si o portocala! Talentul meu la modelat lasa de dorit…

Imagine

Imagine

Imagine

 

Asa ne-am jucat noi astazi! Inchei, prin a va ura tuturor sarbatori fericite, cu liniste sufleteasca si cu oameni dragi alaturi de voi!

Paste fericit!

Leave a Reply

