Stampile din cuburi

        Ideea aceasta am vazut-o pe The Imagination Tree si mi s-a parut interesanta si usor de aplicat si in cazul lui M. 

       Materiale necesare:

                      -hartie(carton) colorata;

                      -vopsea pentru pictat;

                      -cateva cuburi de construit (tip lego);

                     -sabloane cu oua;

                     -foarfeca.

Imagine 

         Dupa ce am pregatit materialele, i-am aratat lui M. cum sa stampileze folosind cuburile si l-am lasat pana s-a plictisit. Ii mai spuneam din cand in cand sa stampileze si marginile foii, nu doar in centru, cum are obiceiul.

ImagineImagineImagine Imagine

 

          Dupa ce s-a saturat de stampilat cu cuburile, nu s-a putut abtine sa nu introduca si mana in farfuria cu vopsea, care intre timp devenise maro! Era asa bucuros ca picteaza si cu degetele!ImagineImagine 

 

          Am lasat foile sa se usuce pana a doua zi, dupa care am decupat oua mari si mici, folosind un sablon pentru cele mari, iar pentru cele mici o forma de patiserie. Vreau sa confectionez cu ele o ghirlanda. Sper sa am timp pana la Paste! Daca voi reusi, am sa v-o arat.

ImagineImagineImagine 

 

        Va doresc spor la stampilat!

Leave a comment