Puisorul motat

        Astazi am realizat cu M. niste puisori galbeni, tare simpatici! M. a primit setul cu cinci puisori de la prietenul sau, Emi. Multumim mult pentru el! Toate componentele setului creativ sunt din hartie gumata si sunt predecupate, copiii trebuind doar sa le lipeasca. Noi am folosit aracet, n-am incercat si cu lipici. Aparent, sunt usor de confectionat puii, doar ca ochii, nasul si bulinele albastre sunt cam mici pentru un copil de trei ani. Asa ca, le-am lipit eu. M. a lipit jumatatea de ou si s-a jucat cu penele! A descoperit ca, daca sufla, ele zboara!

Imagine 

Imagine 

Acestea sunt piesele pentru un pui. 

Imagine 

M. lipind oul. Si iata si puisorii nostri pe care ii vom oferi cadou de Paste celor dragi!Imagine 

 

        Va dorim spor la joaca!

Leave a Reply

