Narcisa 3D

Imagine 

          Sambata am continuat activitatile despre primavara si am realizat o narcisa 3D.

 

          Materiale necesare:

                         -carton;

                         -hartie glace verde si galbena;

                         -cofrag de oua;

                         -lipici;

                         -acuarele+penson

                         -foarfeca simpla;

                         -foarfeca cu model.

 

        Sursa mea de inspiratie, ca si in cazul lalelelor, a fost tot articolul First Nature Book de pe blogul Color Your Life In Joy. Aici puteti gasi si sabloanele pentru tulpina, frunze si petale. Am decupat eu din hartie glace verde tulpina si frunzele (aceleasi ca si la lalele) si din hartie glace galbena petalele. Acestea din urma erau cate trei, asadar, am decupat doua bucati.

        Am decupat o gaoace dintr-un cofrag de oua, iar M. a pictat-o. Cat am lasat-o la uscat, M. a lipit pe carton bucatile de la floare. L-am ajutat sa suprapuna petalele narcisei. Apoi am lipit in mijlocul petalelor bucata de cofrag. La sfarsit, am taiat marginile cartonului cu o foarfeca cu model. Si gata narcisa noastra 3D!

Imagine 

 

         Si pentru ca sambata a plouat toata ziua i-am dat lui M. sa faca un puzzle din noua piese, care reprezenta o zi ploioasa de primavara. Puzzle-ul l-am listat de pe http://www.3dinosaurs.com (Spring Tot Pack) in doua exemplare. Unul l-am laminat, dupa care l-am decupat, iar pe celalalt l-am pus intr-o folie de protectie, sa-l aiba ca model.

Imagine 

        Prima data a suprapus cele noua piese peste puzzle-ul model, iar a doua oara a asamblat bucatile langa imaginea completa.

Imagine 

 

         Vom lua o pauza de la activitatile dedicate primaverii (urmand sa le reluam dupa sarbatori) si ne vom axa in urmatoarele doua saptamani pe cele specifice Pastelui.

 

         Va dorim spor la joaca!

Leave a Reply

