Un buchet de lalele

Imagine 

 

         Timp de doua zile am realizat cu M. acest “buchet” de lalele. In prima zi am facut lalele cu amprenta mainii  lui, iar a doua zi a pictat o lalea din lemn.

 

       Materiale necesare:

                      -carton;

                      -hartie glace;

                      -foarfeca;

                      -lipici;

                      -acuarele;

                      -penson;

                      -o lalea din lemn.

 

       Sursa mea de inspiratie a fost articolul acesta. Eu am folosit pentru tulpina si frunze sablonul din articol, dar puteti si sa desenati. Am decupat tulpinile si frunzele din hartie glace verde, iar M. le-a lipit pe cartoane. Chiar ii place sa lipeasca, drept pentru care a respectat intocmai procedeul: pe o foaie reciclata a intors pe spate tulpina si frunzele, a intins lipici pe toata suprafata, dupa care le-a lipit pe carton si le-a presat suprapunand o hartie curata. Astfel, nu a murdarit nici cartonul, nici masa de lucru.ImagineImagine 

        Dupa etapa cu lipirea, i-am pictat eu cate o mana cu acuarele, iar el a pus amprenta pe carton. Simplu, dar de efect!

ImagineImagine 

 

        Ieri i-am dat o lalea din lemn s-o picteze. A fost tare incantat, fiind prima data cand picta ceva din lemn. Ma bucur ca i-a placut, pentru ca ma gandesc sa-i dau si o locomotiva (tot din lemn) pe care s-o “infrumuseteze”!

Imagine 

Imagine 

Imagine 

 

        Eu am pictat tulpina si am asamblat-o. Si asa arata laleaua noastra!

ImagineImagine  

 

       Va doresc o primavara frumoasa si mult spor la joaca!

 

Leave a Reply

