Fise cu primavara

       Ieri, M. a vrut sa iasa afara si sa se plimbe cu tractorul. Dar pentru ca batea vantul foarte tare, am facut vreo doua ture de bloc, dupa care am intrat in casa. I-am dat lui M. niste fise cu primavara pe care i le pregatisem cu o zi inainte. Bucuria lui, ca-i place sa “schie”, cum zice el. Fisele le-am listat de pe http://www.3dinosaurs.com (un site care imi place mult si de unde scot majoritatea fiselor), apoi le-am plasticat sau le-am pus in folii de protectie. Totdeauna scriem pe ele cu o carioca lavabila, dupa care le stergem cu servele umede, pentru ca sa le mai putem utiliza.

        In primele trei fise a trebuit sa uneasca fiecare obiect sau fiinta din coloana din stanga cu perechea din coloana din dreapta. 

ImagineImagine 

       Chiar daca acestea n-au ridicat probleme pentru M., eu stau tot timpul langa el, pe de o parte pentru ca daca-l las singur se ridica de la masa si pleaca (nu lucreaza fara mine) si pe de alta parte, are tendinta sa lucreze si de la dreapta spre stanga. Eu insist intr-una :de la stanga la dreapta si de sus in jos! Urmatoarea fisa a fost mai complicata si-a trebuit sa-l corectez de cateva ori.

Imagine 

 

       Mai departe, am incercat impreuna (i-am condus eu mana) sa trasam niste linii drepte (orizontale si inclinate). Cam greu pentru un copil de trei ani! N-am insistat, fiind si prima data cand l-am pus sa execute asa ceva!

ImagineImagine 

 

        Am incheiat activitatea cu doua puzzle-uri din cate doua piese fiecare, unul cu o albina, iar celalalt cu o floare.ImagineImagine 

 

       Asa am invatat noi ieri despre primavara! Am uitat sa va spun ca, orice activitate facem, noi vorbim foarte mult!

 

       Spor la joaca va doresc!

Leave a Reply

