Copacul inflorit

        Dupa activitatea  despre anotimpuri am inceput sa discutam pe larg ce se intampla primavara. Si, daca e momentul in care infloresc copacii, m-am gandit sa realizam si noi unul. Am vazut zilele trecute pe facebook modelul si mi-a placut tare mult, mai ales ca era  accesibil si pentru M.Imagine 

 

        Am desenat pe o coala de hartie A4 conturul copacului si i l-am dat lui M. sa-l coloreze. Asa arata copacul pe care l-a colorat:

       Imagine 

       Mai tarziu am reluat coloratul impreuna, tinandu-i mana si aratandu-i cum sa dea cu creionul incet, peste tot, dar fara sa depaseasca liniile. Exersand, va invata el sa coloreze. 

        Apoi i-am pus intr-un castronel floricele de porumb si in altul i-am pregatit o pasta din doua lingurite de faina alba si putina apa. I-am aratat cum sa ia cate o floricica, sa o inmoaie in pasta,dupa care s-o lipeasca pe crengile copacului. I-a placut, asa ca n-am avut probleme in executarea cerintei! 

       ImagineImagineImagine 

 

        Acum avem un copac inflorit in apartament!

 

       Spor la joaca va doresc!

Leave a Reply

