Puzzle cu anotimpuri

         Matei a primit de ziua lui foarte multe jucarii si carti si dupa ce-a despachetat toate cadourile, eu am strans o parte dintre ele (daca ii dau prea multe o data il coplesesc si nu-l mai intereseaza). Ieri am scos din cutia mare de pe balcon un puzzle cu anotimpuri cumparat tot de pe http://www.ctf-co.eu. Am facut o adevarata obsesie pentru jucariile educative din lemn de pe acest site! Din pacate, nu se mai gaseste in catalogul actual. Pare simplu, dar extrem de bine structurat pentru un copil de 3-4 ani. Mi-a placut mult ca-i circular. 

       Prima data i-am aratat lui M. cele patru piese cu copacii, cate un copac pentru fiecare anotimp. Am discutat caracteristicile fiecarei piese, apoi le-am asezat asa cum se succed anotimpurile, incepand cu primavara.Imagine 

        Apoi am cautat bucatelele semnificative pentru fiecare anotimp si ne-am adus aminte de sarbatorile din an (Ziua mamei, Paste, Anul Nou).Imagine 

ImagineImagine

          Dupa ce-am terminat de facut puzzle-ul i-am dat lui M. niste jetoane cu anotimpuri, pe care le-am decupat si plasticat din cartea Timpul. Spatiul (4-5 ani), ce face parte din colectia Scoala celor sapte pitici, editura Litera mica. Dupa 2-3 asocieri, M. s-a plictisit si n-am vrut sa mai insist. Vom mai relua activitatea. Important e ca a retinut ca anul are patru anotimpuri si ce e semnificativ pentru fiecare.

 

           Urmeaza ca saptamana viitoare sa ne ocupam de primavara si noi! Am pregatit deja activitati!

 

        Va doresc spor la joaca!

One thought on “Puzzle cu anotimpuri

Leave a Reply

