Mozaic pentru 2-4 ani

       Imagine 

       Matei a primit la 1 an si 9 luni, de la nasii sai acest joc de la  firma Quercetti. E destul de scump, dar va asigur ca merita toti banutii! Este extraordinar pentru invatarea culorilor de baza( rosu, galben, albastru si verde), noi l-am folosit in prima faza doar pentru a exersa asta. M. punea pionezele si eu ii spuneam culorile. Pe la doi ani i-am tot explicat sa puna pionezele culoare pe culoare( unde avea pe plansa rosu sa suprapuna pioneze rosii, unde avea verde sa puna piese verzi si tot asa), dar n-am avut succes! L-am strans o perioada.Eu ii rotesc jucariile deoarece are multe si-l coplesesc, nestiind cu ce sa se mai joace. Peste un timp i le scot iar si le redescopera. Plus ca se plictiseste foarte repede! Acum ceva vreme i l-am dat din nou si a fost foarte incantat. De cum l-a vazut a vrut sa faca imaginea cu casa si spre marea mea uimire a realizat mozaicul perfect. M-a intrebat la doua piese unde sa le puna si i-am zis culorile. De atunci se joaca aproape in fiecare zi cu jocul!

        Fanta Color Junior se adreseaza copiilor intre 2-4 ani si contine 48 de piese mari, care, chiar daca sunt bagate in gura, nu pot fi inghitite. Jocul include 8 planse, pe o parte fiind imaginile colorate, iar pe verso sunt aceleasi imagini doar conturate. In total 16 modele, care pot fi introduse sub placa transparenta.

        ImagineImagine  

       Daca aveti copii mai mici, va recomand jocul pentru ca are piese mari si bine finisate si-l puteti folosi in mai multe feluri. Puteti sa sortati pionezele in functie de culoare, puteti realiza un model folosind pise de o singura culoare( de exemplu, puteti face din piese galbene un soare, o floare albastra). Jocul ajuta la dezvoltarea coordonarii ochi-mana, a motricitatii fine si incurajeaza gandirea creativa.

          Ieri, noi ne-am jucat cu aceste mozaicuri. Va dorim si voua spor la joaca!

       

2 thoughts on “Mozaic pentru 2-4 ani

Leave a Reply

