Petrecere cu nasturi

Imagine

Luna trecuta a fost ziua baietelului meu, care a implinit 3 ani. Fiind foarte aglomerata perioada aceasta, nu am reusit sa postez pana acum despre petrecerea lui. Mi-a trebuit ceva timp sa selectez printre cele aproape  1000 de poze!!! Multumesc din toata inima celor care s-au ocupat de facut fotografii! Tema petrecerii am stabilit-o cu mult inainte, dupa ore intregi de cautat pe internet idei, pe care sa le pot pune eu in practica, fara sa fiu nevoita sa platesc pentru confectionarea lor. Am ales asadar, sa-i organizez lui M. o petrecere cu nasturi. Stiam ca-i plac, pentru ca multe zile s-a jucat cu cutia cu nasturi de la strabunica. Am sa va povestesc alta data despre aceastacomoara” pe care am pus mana!

Daca pentru tema petrecerii a trebuit sa ma decid intre 2-3, locul desfasurarii l-am ales fara ezitare: Smart Play, pentru ca M. a mai fost aici si-i place tare, tare mult! Al doilea criteriu de care am tinut cont a fost cel al personalului calificat, care sa aiba grija de copii. Astfel, am zis ca putem imbina distractia cu cateva activitati educative!ImagineImagine

Intre doua raceli de-a lui M. am reusit sa ma ocup de realizarea decorului si de materialele pentru activitati. Mihai, o veche cunostinta, mi-a decupat( cu cutterul ) din polistiren cifra “3”, iar eu am pictat-o cu acrilice. Dupa ce s-a uscat, am lipit nasturi cu pistolul cu silicon. Ar mai fi mers nasturi, dar din pacate mi s-au terminat batoanele de silicon!

Ghirlanda personalizata am facut-o din nasturi sub forma de cercuri si triunghiuri, pe care i-am decupat din hartie colorata. Pe fiecare forma am desenat gaurile nasturelui si am scris cate o litera. Apoi le-am lipit pe o panglica ingusta.Imagine

Activitatile au fost tot cu nasturi. Le-am adus copiilor un set de nasturi sub forme geometrice ( am sa va mai povestesc despre ei intr-o postare separata deoarece sunt foarte faini ), pe care au fost nevoiti sa-i potriveasca , pe o coala A4, ca pe un puzzle incastru. Fiecare copil a primit cate o foaie pe care trasasem conturul nasturilor si a trebuit sa aleaga de pe masa si sa potriveasca formele corespunzatoare. Eu am gandit aceasta activitate pentru copiii mai mici, dar a avut succes si la cei mai mari!

Pentru a doua activitate le-am dat cate o punguta cu patrate din fetru, de diferite culori si cate o panglica avand un nasture la ambele capete. Au avut de introdus bucatile de fetru, care aveau o taietura( ca o butoniera ) pe mijloc, pe panglica cu nasturi, facand astfel un sarpe. Ideea am preluat-o de   aici.SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC

Pe langa sarpele pe care l-au luat acasa, le-am oferit copiilor cate o marturie drept multumire c-au participat la petrecerea lui M. Aceasta a constat intr-un nasture sub o forma geometrica, de care era lipit un siret, pentru a exersa cusutul nasturilor. Ii sunt recunoscatoare  pentru idee Cameliei.

Activitati Matei 164

Cam asa a decurs ziua lui M., cele doua ore trecand extrem de repede. Copiii s-au simtit minunat, drept dovada ca nu-i mai puteam lua acasa: au dansat, au sarit in trambulina si in piscina cu bile, s-au jucat cu multe jucarii frumoase, au facut activitati, au mancat pizza si briose( mancarea preferata a lui M. )! Iar apartamentul nostru a aratat  ca in oricare alta zi, cu dezordinea obisnuita, dar locuibil, ceea ce n-ar fi fost posibil cu 11 copii in casa!!! In concluzie: petrecerea a fost o reusita!

 

2 thoughts on “Petrecere cu nasturi

  1. Subscriu, petrecerea a fost minunata, fetița mea s-a simțit minunat, iar ideea m-a fascinat si pe mine. BravoRaluca!

Leave a Reply

