Martisoare din pasta de sare

Imagine 

     De cateva zile tot modelam si pictam martisoare din pasta de sare pentru doamnele dragi noua! Am facut pasta modelatoare dintr-o ceasca de sare fina, doua cesti faina si 3/4 ceasca apa. Reteta aceasta mi-a placut cel mai mult, dupa ce-am incercat vreo 2-3 de Craciun, cand am realizat ornamente pentru brad. Cred ca pe Learning4Kids am gasit-o, dar nu sunt sigura.

     Dupa ce-am amestecat ingredientele, am framantat, iar aluatul rezultat l-am intins pe masa presarata cu faina, intr-un strat nu prea subtire. I-am dat lui M. doua forme de patiserie  si a  inceput sa decupeze flori  si inimioare, apoi le-am copt in cuptor la foc potrivit.Imagine 

     A doua zi M. s-a apucat de pictat.  Aseara au venit la noi Anelia si fetita ei, Ilinca. Impreuna, copiii au pictat martisoare si ca sa fie mai vizibile le-au dat si cu sclipici. Au fost tare incantati de activitate, din moment ce-au stat la masa mai bine de jumatate de ora!ImagineImagine 

     Dupa ce s-au uscat, le-am atasat cate un snur de martisor si urmeaza sa le oferim astazi bunicelor, strabunicelor, nanelor si mai vedem noi cui, ca avem multe! Ma gandesc serios ca la anul sa facem din timp si sa vindem!Imagine 

     Martisorul pe care l-a ales M. pentru nana de la Iasi:Imagine 

      

 

      Doamnelor, domnisoarelor, va oferim o floare si o inimioara sub forma de martisoare, alaturi de gandurile noastre bune! Va dorim sa fiti iubite si respectate si sa petreceti frumos!

      Va imbratisez cu mult drag!Imagine

Leave a Reply

