Umbrela

Imagine

 

 

             Pentru ca tot ploua de cateva zile, m-am gandit sa facem un colaj cu o umbrela. Ideea am vazut-o mai demult pe blogul Amintiri de buburuza.

 

             Materiale necesare:

                             -o coala de carton albastra

                             -hartie gumata

                             -creion

                             -foarfeca

                             -lipici

                             -aracet.

 

             Am listat modelul de doua ori: o data pe carton albastru si a doua oara pe hartie obisnuita. Aceasta din urma am lipit-o pe carton reciclat, apoi am decupat bucatile. Cu aceste sabloane am trasat conturul pe hartie gumata autoadeziva. Dupa aceea am decupat.

            I-am dat lui M. cartonul albastru si bucatile de umbrela din hartie gumata. Mai intai le-a asamblat ca un puzzle, apoi le-a lipit. La sfarsit a facut stropi de ploaie din aracet. 

            Cat timp a realizat colajul  (si dupa ) am discutat despre ploaie.

               Imagine

 

                 

One thought on “Umbrela

Leave a Reply

