Inimioara pentru Bica

  

Imagine

       Pentru ziua bunicai, M. a realizat o inimioara din carton, servetele si hartie creponata.

       Materiale necesare:

                       -carton tare reconditionat;

                       -creion;

                        -cater;

                        -servetele rosii;

                        -hartie creponata roz;

                         -acuarele, penson;

                         -lipici.

        Am desenat o inima mai mare pe o bucata de carton tare dintr-o cutie, iar in interior una mai mica. Le-am decupat cu caterul si a iesit o inima ca aceasta:

Imagine

       M. a pictat inima cu rosu si roz, dupa care am lasat-o la uscat.

       Am desfacut servetelele rosii, pentru ca erau in mai multe straturi. Am taiat patrate de hartie creponata roz si i le-am dat pe toate lui M., care le-a mototolit. A doua zi le-a lipit pe inimioara pictata anterior.

       Cand a fost gata, am facut o gaura si am prins un snur auriu pentru a putea fi agatata.

       O activitate simpla, dar care a implicat dezvoltarea motricitatii, pictat si lipit! Si va imaginati cat de incantata a fost Bica de inimioara primita!ImagineImagine

Leave a Reply

