Cifra “1” din plastilina si paie

Am continuat exersarea cifrei “1” cu o activitate care sa imbine dezvoltarea motricitatii cu vizualizarea ei.

Materiale necesare:

-balsam de par;

-amidon alimentar;

-cateva paie;

-foarfeca.

Am facut plastilina de casa din 4 linguri de balsam de par si o ceasca( de capucino ) de amidon alimentar( Dr. Oetker ).Ingredientele se amesteca si se framanta pana se obtine o pasta nici tare, dar nici prea moale. A iesit o plastilina alba foarte mirositoare! Matei a fost incantat de miros, dar si de plastilina! Ideea aceasta de plastilina am vazut-o pe doua blog-uri: Clipe-frumoase-cu-Ema si The Imagination Tree.

Dupa ce Matei a framantat si mirosit plastilina minute bune, am pus-o pe masa, am aplatizat-o, apoi am scris conturul cifrei “1” cu coada unei linguri. I-am dat baiatului bucati de paie( 4-5 cm ), pe care le taiasem eu inainte. El le-a infipt in conturul cifrei. Asadar, a “scris” cifra “1” cu paie!

A fost o activitate usor de realizat, cu materiale putine, de prin casa! Ador genul acesta de activitati!ImagineImagineImagine

4 thoughts on “Cifra “1” din plastilina si paie

  1. Super activitate, nu am vazut niciodata reteta asta. Parca aveam si eu amidon, pot sa incerc si eu plastilina asa mirositoare- multumim de idee! Cretulinul e adorabil!

Leave a Reply

