Margele si sarma plusata

        Zilele trecute am gasit intr-un magazin universal, la standul cu bijuterii, un set( colier+ bratara) de margele colorate la pretul de 9 lei. M-a incantat foarte tare faptul ca erau din lemn, eu avand o slabiciune pentru materiale naturale! Si mai erau si mari margelele! Le-am cumparat imediat, imaginandu-mi cum se va juca M. cu ele! Intuitia mea a functionat, M. fiind ocupat cu ele minute in sir!

        Azi dimineata am scos margelele de pe elastic si le-am pus intr-un cosulet alaturi de cateva sarme plusate. Din pacate n-am avut sarma pentru fiecare culoare de margele! I le-am dat baiatului si dupa ce le-a analizat bine ( a fost prima data cand s-a jucat cu margele ) si i-am spus ce sunt si la ce folosesc, i-am cerut sa le introduca pe sarmele plusate: margelele rosii pe sarma rosie, cele galbene pe cea galbena, cele verzi pe sarmulita verde. A fost interesant ca margelele aveau mai multe nuante de rosu, verde.

          ImagineImagineImagine 

         Cu doar cativa lei, copilul meu si-a exersat motricitatea fina, a lucrat cu lemn (e  neted) si cu sarma plusata (e moale), a repetat culorile si nuantele, a inteles ca margelele sunt rotunde si se rostogolesc si la ce folosesc! A meritat investitia, mai ales ca vreau sa le folosim si la numarat!

 

         Mult spor la joaca!

One thought on “Margele si sarma plusata

Leave a Reply

